måndag 4 maj 2015

Frisk?!

Det finns hela tiden en massa saker jag vill skriva ner här, men tiden springer iväg och jag hinner inte med det. Oftanär jag har tid över är jag så slut att hjärnan inte orkar med att tänka efter vad jag ska skriva. Så det blir lite knackigt med mina inlägg. Och senaste vecka har jag verkligen haft fullt upp med sjuk bebis, så då har tiden varit ännu större bristvara. 

Men... Äntligen verkar det som vår tjej är frisk igen. Ingen feber sedan i fredags, inga större kräkningar sedan helgen, hon äter mycket mer och snabbare igen, ger mig rejäla kissblöjor och vi är tillbaka till 1-2 bajsblöjor/dagen igen. Imorgon blir det ett besök på BVC, främst för andra omgången av vaccinationen och 5 månaderskontrollen som skulle gjorts förra måndagen men då blev hon sjuk. Och så ska hon vägas och mätas, vill veta hur hon klarat sig genom den gångna veckan. 

Igår började jag förövrigt även köra igång med intervall träning för att bygga upp min totalt obefintliga kondition igen. Jag ska helt klart få tillbaka min form, och förbi med. Men nu kör jag på ett program för att under några veckor återigen kunna springa 5 km utan att stanna eller att "dö". 

Imorgon blir en ganska hektisk dag, eller eftermiddag och kväll i alla fall. Har lugnt på förmiddagen, men sen blir det som sagt BVC och sen så ska vi iväg och kolla på hus och så har jag min veckovägning hos viktväktarna. Längtar, även om jag känner mig lite stressad med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar