onsdag 11 mars 2015

Dag 1

Då var nästan första dagen som viktväktare (igen) slut. Och dagen har flutit på bra, haft en liten tjej som varit på ganska så bra humör hela dagen - vilket verkligen har underlättat och så har det varit fint väder med. 

Mätt och belåten har jag varit hela dagen, och jag har lite utrymme kvar till något mer idag. Så jag ska snart göra en liten fruktsallad + vaniljvisp och en kopp te, och ha lite mys i soffan framför tvn med mannen innan vi sen ska sova. 

Och som bonus har jag varit ute på en längre promenad med vagn och hundar. Med på promenaden packade jag ner mitt mellanmål som jag sedan satte mig och åt på en bänk i friska luften medan hundarna vilade sig lite och tjejen sov gott i vagnen. 

En sak jag måste fixa är nya skor. De jag har, har verkligen varit värda vart enda öre - men de har gjort sitt. Så jag får ta mig till Löplabbet (vet att det finns andra med om man ska vara petig - men det är där jag köpte förra gången, och de var helt perfekta!) för att prova ut och köpa nya. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar