måndag 8 december 2014

Inställd tid

Idag skulle vi träffat kuratorn, men tyvärr blev tiden inställd. Vår kurators kollega ringde i förmiddags för att meddela att tiden var tvungen att avbokas då kuratorns mamma blivit väldigt sjuk. Så vi får se när nästa träff blir. 

Hade verkligen behövt träffa henne och prata av mig ordentligt efter förlossningen och allt som hände kring den. Men även alla känslor kring Bella som kommit upp till ytan i samma veva. 

Sömnbrist, hormoner, kärlek till vårt busfrö, smärta av snittet, saknade av Bella och så mycket annat resulterar för tillfälligt i gråtattacker varje dag. Att få lukta på busfröet och hålla henne nära är det absolut bästa i de stunderna. 

Om jag ska hitta något positivt med att tiden blev inställd, så var det att jag fick lite mer än en timmes sömn efter lunch - något jag inte fått om vi skulle varit hos kuratorn. 

Har för övrigt påbörjat min förlossningsberättelse, så den kommer nog snart. Tar dock sin lilla tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar