måndag 20 oktober 2014

Trött start på veckan

Det har varit en ganska så lugn dag för min del, och tur är det - för idag har jag verkligen känt mig trött större delen av dagen. Kändes som att jag inte sovit något alls, även om jag faktiskt sov bättre än mitt genomsnitt av nattsömn.

Men efter många timmars vila och sömn även under dagen, kände jag mig ändå så pass full av energi att jag skulle orka med att gå på möte under kvällen. Var ett viktigt möte, så jag ville helt enkelt inte missa det. Var många personer som jag inte träffat sedan i våras där, så det var en del förvånade (och glada) blickar som mötte mig där. 

I veckan händer det en hel del, imorgon ska jag och mannen på föreläsning på KK och på fredag ska jag till endokrin. Sen så har jag även är en hel del sociala saker, ska på kalas i helgen. Innan dess så ska jag träffa en tjej som jag lärt känna via "RMC tjejerna"(som jag senast träffade på min TD i mars) och på fredag blir det lunch med en del andra tjejer från samma grupp. Och så tillkommer även lite saker som kostar - som att besiktiga bilen. 


Mannen som tagit bilden för en gångs skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar