måndag 25 augusti 2014

Nytt besök hos barnmorskan

Då har det gått två veckor sedan senaste besöket hos barnmorskan, så idag var det tid för nytt besök. Alla värden såg bra ut, och hjärtljuden var lika underbara som vanligt att få höra. Vi (jag och barnmorskan) bestämde dock att hon skulle skicka iväg en ny urinodling, då jag börjat få lite nya känningar i slida och underlivet. Inga klassiska symtom men ungefär samma som jag hade vi förra urinodlingen, den odlingen som visade att jag hade GBS. 

Gick även igenom olika tider som är inbokade (föräldrargrupp, föreläsning på KK, nästa kontroll hos doktorn mm) och så bokade vi in nästa besök. Vid nästa besök (om två veckor) ska jag även göra ny sockerbelastning (den "ordinarie"). 

Eftersom jag varit så duktig på att vila idag, och mannens hosta äntligen börjar avta (minskat riktigt ordentligt) så har vi bestämt oss för att gå på bio nu ikväll. Skulle bjuda honom på bio när han fyllde år, men redan då hade han börjat hosta och ha sig - så vi vågade inte boka biljetter, och sedan dess har det inte blivit av. Men nu blir det av, alldeles strax ska vi köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar