onsdag 2 juli 2014

Ny månad

Då var vi inne i juli månad.

Och här händer verkligen inte mycket, tar det lugnt, njuter av dagarna som spenderas med mannen och hundarna, vilar, spelar, sover, vilar lite till, ser på film och försöker få lite sol på mig - när solen väl skiner mellan regnskurarna.

Snart är det fredag, som jag längtar med en skräckblandad känsla. På fredag är det tid för RUL. Ska bli skönt för en ny kontroll, speciellt då mina konstiga känningar börja komma tillbaka igen (har varit så idag). Har valt att avvakta idag, men om de fortsätter får jag nog ringa till barnmorskemottagningen i morgon för att fråga dem vad de tycker jag ska göra. 

Ska i alla fall be den som gör mitt RUL på fredag att även ta en titt på min livmoderhals och mitt cerklage när de ändå undersöker mig. 

Nästa vecka är det dessutom vår sjunde bröllopsdag. Redan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar