torsdag 13 mars 2014

Rätt

Efter att ha varit tillbaka på jobbet i fem minuter i morse, kunde jag inget annat än att konstatera att jag verkligen gjorde rätt val med att sjukskriva mig för att stannade hemma och ta det lugnt den gånga helgen. Och känslan har bara stärkts ju längre in på arbetspasset jag kom. Så nu finns det verkligen inte ett uns av dåligt samvete för den biten längre.

Dagen har varit lång, och det var verkligen bara att "kasta" sig in i en massa saker som behövdes fixas. Morgondagen kommer bli ännu längre, kul att redan nu veta att det imorgon blir en timmes övertid - på ett 12,5 timmars långt arbetspass. 

Får försöka komma i säng nu, så att jag orkar med morgondagen - utan att den ska slita och stressa mig för mycket. Dock måste jag fixa lite extra saker då planeringen jag gjorde igår (för idag och imorgon) inte längre kommer att hålla imorgon. Så jag får göra några justeringar, men det löser sig nog det med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar