söndag 9 februari 2014

Träff 2

Jobbhelgen avslutade jag kl 10.00 idag, och sen var det hem och sova lite. Efter lite mer än en timmes sömn, steg jag upp igen och gjorde mig i ordning för att åka in till Malmö och träffa "RMC tjejerna" igen. De hann börja innan mig, för jag sov lite extra än vad som var tänk - men behövligt - vilket dock innebar att jag kom drygt en halvtimme efter de andra. 

Även om jag kände mig lite mör och seg, var det helt klart värt att åka in och träffa dem. Vi blev fem stycken även denna gången, tre av oss var med vi förra träffen och två nya. Hade såklart varit riktigt trevligt om alla kunnat samtidigt, men det tror jag är mer eller mindre omöjligt. 

Hur som helst, blev en lång och trevlig fika med mycket prat - om allt och inget. Ett bra avslut på en lång helg. Tack för idag tjejer! Och verkligen ett sätt att släppa tankarna på TD - 15 dagar kvar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar