lördag 8 februari 2014

Helg på jobbet

Första natten tillbaka på jobbet gick överlag bra, och jag är tillbaka för min andra natt nu. Som sällskap har jag - förutom mobilen, paddan och tv - så har jag även min termosmugg, och massor av olika teer från mitt favorit märke YOGI TEA. Anledningen är att de har så många ört- och kryddteer att välja mellan som är koffeinfria.

Känns skönt att hitta ett alternativ till alla koffeinfulla drycker jag gärna dricker i vanliga fall. Är inga problem att låta bli då, speciellt inte när man får annat gott att dricka. Försöker ju undvika koffein när jag är "under behandling".

Förutom att jag verkligen gillar dem rent smakmässigt så får man även små kloka visdomar med varje påse, nattens andra kopp är på gång och visdomen gick rätt i hjärtat. Den första jag kom att tänka på när jag läste texten, var min man. Vet inte vad jag gjort utan honom, han är verkligen den absolut viktigaste personen i mitt liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar