fredag 3 januari 2014

Fredag

Då var det tydligen fredag igen. Känner mig helt förvirrad på dagarna, att vara sjukskriven och ha en man som varit hemma flera dagar (alla helgdagar) gör inte det lättare att hålla koll på vilken dag det är. 

Det är tur att mobilen, paddan och datorn håller koll åt mig - för annars hade jag nog varit helt borta. Har fortfarande ingen ork och kraft, och att fokusera på att fixa saker är näst intill omöjligt. Påbörjar saker, men blir inte färdig. Blir bara rastlös och tappar fokus. 

Fördelen med att det är fredag, är att mannen kommer vara hemma tre dagar. Hoppas jag har lite mer ork i helgen, så att jag kan njuta av att få spendera helgen tillsammans med honom och hundarna. 

Dagarna går, de består inte av särskilt mycket - sova, gråta, sova, rasta hundar, äta, sova, rasta hundar, ligga på soffan och försöka orka göra något, äta, promenera, sova, osv... Det känns dock som att allt står still och vi kommer få vänta i all evighet. Att det aldrig kommer bli vår tur. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar