måndag 23 december 2013

Lille julafton

Då var det ny vecka och även lille julafton. Har inte gjort så särskilt mycket idag, började dagen tidigt - med att sparka upp mannen, för han skulle upp och jobba (halvdag) idag. När han stack till jobbet, så kröp jag ner i sängen med hundarna och somnade om. 

Efter rastning av hundar, dusch och lunch med mannen tog vi bilen till Malmö. Var tvungen att göra ett extra besök hos frissan, då jag igår kväll såg att håret var ojämnt. Efter det blev det en sväng in om ViktVäktarna (i Malmö) för att få vägt mig denna veckan också. Blev ett nytt litet minus (-0,4 kg), sen får jag se vad vågen kommer att säga efter julen (och kanske även nyår). Oavsett så tänker jag njuta av maten imorgon, och äta allt jag är sugen på - även sånt jag "inte borde" äta. 

Kvällen har vi (jag, mannen och hundarna) spenderat hos min mamma, lillebror och deras hund. Blivit god mat, lite julgodis och några julklappar. En så där alldeles lagom dag.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar