onsdag 17 juli 2013

Tung dag

Idag har varit en jobbig dag, har känt mig allmänt ner och helt slut. Har fortfarande väldigt svårt för att våga tro och hoppas på att denna graviditeten är verklig och att det faktiskt inträffat. Är livrädd för att något ska gå/är fel.

Längtansfullt tills på fredag när vi ska till kliniken i Malmö för ett tidigt ultraljud, ska bli så skönt att få se hur allt står till. Och att få veta hur långt gånget det är.

Känns bra att jag ska spendera två nätter på jobbet nu, så att jag har något att göra och hålla mig sysselsatt. Och så sover jag medan mannen är på sitt jobb, så slipper jag sakna honom lika mycket under dagarna.

4 kommentarer:

  1. Allmänt nere och helt slut! Låter som ett gott tecken ;) Så känner msn sig under första trimestern! Lycka till på fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försöker intala mig själv det, men det är svårt. Har en hel del symtom, men de är relativt milda. Sen har jag väldigt lätt att förtränga eller förneka hur jag egentligen mår. Och bara biter ihop.

      Kram

      Radera