tisdag 18 juni 2013

Så ja.

Då var det tisdag igen, och jag har varit iväg och vägt mig. Blev inget möte med ViktVäktarna idag för min del, då jag skulle vidare till ett annat möte. Men oavsett så blev jag riktigt nöjd med veckans resultat, -0,8 kg. Det innebär en total viktminskning på 43,7 kg! 

Dessutom är mitt BMI nu: 25,1 och om 0,4 kg så är jag normalviktig, och jag är 2 kg ifrån mitt mål! Känns skönt att vara tillbaka på banan med ett klart mål i sikt. Och att ha något att fokusera på medan vi väntar på att få sätta igång med första inseminationsförsöket. 

I övrigt har dagen bara försvunnet, först för att jag sov länge och sedan två möte efter varandra och så nu sitter jag på jobbet för första natten, sedan flera veckor tillbaka. 10,5 timmar tills jag slutar, sen ska jag hem och sova.

4 kommentarer: