fredag 28 juni 2013

Känslan sitter fortfarande i

Ny dag, nya tag? Kan jag väl inte riktigt påstå. Känner mig fortfarande helt utmattad och fylld av sorg, ilska, bitterhet, avundsjuka och en känsla av att allt är så sjukt orättvist. Har dock försökt att muntra upp mig själv med en liten shoppingrunda efter jag varit och lämnat en massa papper hos chefen. 

Shoppingrundan blev inte så långvarig, för jag tappade lusten när jag insåg att varenda nybliven förälder i stan också hade beslutat att gå i stan idag. Istället var det att jag gick inom Apoteket och hämtade ut mina beställda hormoner inför nästa försök. Så nu ligger allt hemma och väntar på att det ska bli den 22 juli så att jag kan få sätta igång.

Resten av dagen och kvällen har jag tagit det lugnt och förberett mig inför en natt på jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar