måndag 10 juni 2013

Efterdyningar

Är riktigt tacksam att jag har semester fram till och med torsdag, för min förkylning verkar inte vilja släppa helt. Dock har jag varit iväg och träffat chefen och samordnaren idag för att boka in mig på obligatorisk brandutbildning.Men även för att lämna lite papper och prata lite.

Efter gårdagens träff med Mot ett liv, har jag idag känt mig väldigt harmonisk och lugn. Det var så skönt att verkligen kunna öppna sig för någon som förstår vad det är man känner och hur man tänker.

När jag lämnade kontoret var jag iväg och fixade kaka till mannen då det var hans tur att stå för fika på styrelsemötet i vår brf. Hemma igen förberedde jag allt så långt det gick innan jag sedan tog hundarna och promenerad hem till mamma. Spenderade hela eftermiddagen i hennes trädgård, och fixar inför försäljning. 

Rensade ogräs och fixade med hennes uteplats, samtidigt som hundarna fick springa runt och busa. Och så fick jag en massa sol. På köpet fick jag också tre trevliga vattenblåsor på min högerhand. Blev inte riktigt klar, så jag ska dit imorgon igen. 

1 kommentar: