lördag 18 maj 2013

Helg

Då var det helt plötsligt lördag igen, veckan har verkligen sprungit iväg riktigt fort. Praktiken tar en hel del på krafterna och två dagar denna veckan har jag slocknat tidigt på kvällen framför tv:n i soffan. 

Känns lite konstigt att jag är så tom på energi på kvällarna, för i vanliga fall brukar jag ha problem med att varva ner och komma till ro när det blir kväll. Jag är som mest aktiv och kan få hur mycket som helst gjort när kvällen kommer. 

Vi väntar på att få reda på hur detta försöket gått, om det ska lyckas eller inte. Toabesöken börjar bli jobbiga nu, för nu börja rädslan över att mensen ska komma. Men annars så känner jag mig fortfarande väldigt harmonisk och lugn. Tror att mannens jobb och att skolan snart är slut hjälper till ganska mycket då jag känner mig mindre stressad och mer avslappnad.

Att sommaren är på intåg klagar jag heller inte på, njuter av varje minut som solen skiner. Efter frukosten idag var jag ute på en långpromenad med mannen och hundarna i det vackra vädret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar