onsdag 15 maj 2013

Harmonisk

Just nu känner jag mig väldigt harmonisk och lugn. Vilket är riktigt skönt efter all stress och kaos. Förväntningarna på detta försöket är riktigt låga, och innerst inne räknar jag med att detta försöket inte heller lyckats. Jag hoppas så klart att det ska ha gått vägen för oss, men är som sagt inget jag räknar med. Och det är nog därför jag känner mig så lugn just nu.

Att jag har en praktikplats som jag verkligen trivs på underlättar också. Min syn på missbrukarvård har förändrats en del och jag skulle helt klart kunna tänka mig att börja jobba där jag har min praktik eller på något liknande ställe. 

Det som känns mest overkligt för mig just nu är att jag tar min examen om tre veckor. Kan inte riktigt förstå det och fattar verkligen inte var tiden har tagit vägen. 

1 kommentar: