lördag 11 maj 2013

En mysig lördag

I brist på annat att hitta på medan jag och mannen väntar på att få veta om detta försöket lyckats eller inte. Så spenderar jag min lördag med att träna och shoppa. Började dagen med en lång skön promenad tillsammans med man och hundar, sedan blev det en tur till Malmö för att shoppa lite. 

Det tråkiga med dagens shopping var att det mer eller mindre enbart träningskläder och tillbehör som blev inköpta. Men samtidigt är jag riktigt nöjd, för jag har behövt köpa nya träningskläder ett tag då de gamla har blivit förstora (funkar dock - men sitter inte lika snyggt)

Och denna trevliga lördag avslutade jag med en löprunda. Det blev en mil, och jag förbättrade mitt personbästa på milen med 20 minuter. Det känns så skönt, och jag känner mig riktigt stolt. För ärligt talat så skulle jag aldrig klarat springa en mil för ett år sedan. 

Känner mig riktigt nöjd med dagen och den har verkligen varit tusen gånger bättre än vad gårdagen var. Negativa tankar och funderingar har hållit sig på avstånd och dagen har gått i en positiv anda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar