onsdag 29 maj 2013

Bedömning

Idag har jag varit på praktiken igen, och efter lunchen var det tid för min halv och heltidsbeömning. Vet att jag gjort ett bra jobb och allt, men jag var ändå sjukt nervös inför bedömningen. Tror att det hänger ihop med att mitt självförtroende inte är något att hurra över.

Men det gick jätte bra, och jag har gjort allt jag ska och jag har gjort ett bra intryck. Min handledare hade inget negativt att säga om mig. Efter bedömningen berättade jag att jag måste iväg på måndag på lunchen, vilket inte var några problem. Förklarade också att det kan vara så att jag kommer senare imorgon eller på fredag, för att jag måste lämna prover när jag fått mina remisser.

Remisserna har dock inte kommit idag, så det blir tidigast på fredag jag kommer kunna lämna (och mannen med) blodprover. Dock måste vi i så fall få våra remisser imorgon. 

Och jag har löst problemet med klänningen. Fick tipset att gå in på nätet och beställa den där. Och idag har jag fått hem min fina klänning från OASIS. Är så sjukt nöjd och den sitter helt perfekt. Så nu är kläder och skor till min examen fixat. Ska bara bestämma väska och lite annat. 

2 kommentarer: