lördag 20 april 2013

Lördag

Det är absolut ingen tvekan om det är mens eller mellanblödning jag har (tvekade gjorde jag väl egentligen bara på förmiddagen igår). För jag blöder fortfarande rikligt och mensvärken satte igång lagom tills jag gick och la mig igår. Sen har det snällt gjort sig påmind hela dagen idag. 

Så att jag nu äntligen är hemma, efter en lång dag på jobbet och en sväng till mannens mormor och morfar för att hämta hem våra hundar. De ställde snällt upp och passade dem idag, då jag skulle jobba hela dagen och mannen var iväg på möte hela dagen med. Så hundarna kunde helt enkelt inte vara hemma. 

Nu ska jag ta och förbereda maten till morgondagens arbetspass, och sen ska jag även ta och värma min vetekudde. För att sedan krypa ner i sängen och hoppas på att kudden kan hjälpa mig lite med mensvärken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar