onsdag 3 april 2013

Lite egentid

Fortfarande har ingen blödning kommit, och jag har heller inte haft någon mensvärk. Eller någon värk överhuvudtaget i magen. Tog ett nytt test idag, och det var negativt (fortfarande). Så nu börjar jag bli ganska trött på att ingenting händer på något av hållen. Vill bara veta vad nästa steg kommer att bli.

Har blödningen inte kommit tills på måndag eller ett positivt gravtest, så blir det att ringa RMC. Vilket innebär att vi inte kan gör något annat än att återigen vänta...

Idag har jag varit helt ledig, ingen skola, jobb eller möte. Så jag har verkligen kunnat ge mig en del egentid. Vilket är svårt när alla tankar rusar runt i huvudet konstant. För att få lite kvalitet på min egentid blev det därför att träningskläderna åkte på och jag tog en Power Walk på lite mer än tre timmar (gick runt hela staden jag bor i). Var riktigt skönt, solen sken och jag fick rensat huvudet på många tankar.

Efter min egentid blev det filmmys i soffan med mannen och hundarna. 

2 kommentarer: