onsdag 27 mars 2013

Väntar

Mannen hämtade mig på jobbet i morse, så att vi kunde köra iväg och slänga lite prylar på tippen. Men eftersom de inte öppnade förrän en timme efter det att jag slutade, så tog vi en skön morgonpromenad medan vi väntade på att klockan skulle bli 11.

Efter tippen så körde vi hem för att äta frukost/lunch tillsammans innan jag skulle gå och lägga mig. Resten av dagen har jag sovit bort, vaknat till flera gånger. Sovit väldigt oroligt den senaste tiden, så det känns inte som att jag får den sömn  jag egentligen behöver. Att inte sova ordentligt, samtidigt som jag är inne i en period där jag är konstant trött är ingen bra kombination. 

Annars väntar jag bara på att få veta om detta försöket lyckats eller inte. Och en eventuell blödning (om försöket inte lyckats) bör komma i helgen, hoppas innerligt att den inte kommer och att försöket har lyckats och att testet bara var felvisande (pga bristen på hormon i kroppen). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar