fredag 15 mars 2013

Utmattad

Är totalt slut och utmattad nu. Det har varit en lång, tuff och intensiv vecka men nu är den tillfälligt över och jag är "ledig" hela helgen. Har lite kvar att fixa med gruppuppgiften som ska in på måndag, men annars så är inget inplanerat varken lördag eller söndag. Och det känns helt underbart, för det innebär att jag har möjlighet till återhämtning hela helgen. 

Fredag idag, så direkt efter skolan sluta hoppade jag på bussen för att åka hem och ta min Ovitrelle spruta. Så nu är det bara på att hoppas att min kropp gör vad den ska, och att mannens simmare gör vad de ska. Det finns just nu inte mer jag kan göra, det är bara att hoppas på att det går som det ska. Det enda vi kan göra är att "öka samlivet" som doktorn sa, men det är också allt. 

4 kommentarer:

  1. Många varma kramar! Håller tummar och tår <3

    SvaraRadera
  2. Spännande!! Hoppas allt går bra, lycka till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men samtidigt är jag livrädd för att det ska gå som senast. Tack, håller tummarna för både dig och mig!

      Radera