fredag 8 mars 2013

Sista dagen

Idag har jag tagit mina två sista Pergotime för denna gången. Hoppas nu på att biverkningarna släpper under natten, men det tror jag tyvärr inte kommer ske. Förutom alla biverkningar jag haft de senaste dagarna så har jag idag haft en huvudvärk från helvetet, den känns verkligen i hela huvudet och sträcker sig ner till skulderbladen. 

Eftersom jag jobbar natt denna helgen, så har jag varit ledig hela dagen. Började dagen med lite sovmorgon, sen upp och ta Pergotimen. När jag tagit dem så kröp jag ner i sängen igen tillsammans med man och hundar, och stannade där närmare två timmar till. 

När vi väl steg upp så tog mannen ut hundarna på en runda innan vi åt frukost. Efter det så tog jag och mannen en 2 ½ timme lång power walk på tu man hand.

Har helt enkelt haft en bra och mysig dag även om biverkningarna har varit med hela dagen. 

2 kommentarer:

  1. :( vad jobbigt visste inte att de var så mkt biverkningar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, tyvärr så finns det en hel del biverkningar som man kan få. För min del har biverkningarna blivit värre för var gång.

      Radera