lördag 16 mars 2013

Lugn lördag

Idag har jag tagit det lugnt och njutet av dagen tillsammans med mannen och hundarna. Främst har jag spenderat dagen med att sova och shoppa. Har även hunnit prata om både det en och det andra med mannen idag. 

Vi försöker verkligen att prata varje dag, allt för att stärka och bygga upp vårt äktenskap igen. De senaste sex månaderna har varit hårda och tuffa, och det tillsammans med andra kriser var nära på att helt slå sönder vårt äktenskap. Så nu kämpar vi på för att stärka det istället. 

Sen måste jag erkänna att det är så mycket skönare att ha lite att göra just nu. Allt för att slippa tänka på ägglossning mm. Tankarna är med mig hela tiden, men det är skönt att kunna hålla dem lite i schack. 

Nu ska jag ta på mig varma kläder och ta en långpromenad innan jag sätter mig och försöker få ihop det sista på skolarbetet. Måste helt enkelt rensa huvudet lite innan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar