söndag 10 februari 2013

Söndagsmys

Idag har det inte blivit mycket gjort. Gick av mitt arbetspass klockan 10.00 och sedan dess har jag bara tagit det lugnt och njutit av att inte ha några "måsten" på hela dagen. 

Större delen av dagen har jag spenderat på soffan, halvt sovandes uppkrupen i min stora filt. Hade tänkt att köra iväg tillsammans med mannen och gå en sväng i naturen, men snö och kyla gjorde att lusten till att hitta på något minskade mer och mer för varje ny snöflinga som föll utanför fönstret. 

Efter kvällsmaten blev det film. Lyckades övertala mannen att se Burlesque. Jag har sett den innan, och gillar den. Att det är bra musik är ett extra plus. Framför allt så är det en låt som sticker ut lite extra mycket, och känns det där lilla extra i hjärtat. 

Låten jag syftar på är en av de som Cher sjunger, och låten heter: Last of me. Låten berör mig djupt, mycket för att det är så jag vill att min inställning till hela denna resa, resan till vårt önskebarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar