söndag 17 februari 2013

Imorgon!

Idag har jag bara njutit av att vara ledig, och umgåtts med man och hundar. Blev att vi körde iväg till ett av alla naturreservat och gick milen där. Så hela familjen var väldigt trötta och nöjda när vi kom hem igen, för det var lite extra jobbigt att gå med all snö och isbanor som fanns längst med spåret. 

Imorgon är det återigen tid för skola, har tre långa dagar framför mig med seminarier mellan 8.15-17.00 måndag, tisdag och onsdag. Vilket innebär tre väldigt tidiga mornar, samtidigt ska jag börja med Primolut imorgon. Så jag hoppas att biverkningarna håller sig lugna dessa dagarna, för jag måste vara i skolan och kan inte ligga hemma och tycka synd om mig själv. 

Hur som helst så är jag överlycklig av att jag ska börja medicinera imorgon, trots att jag vet att biverkningarna kommer. Känns extra skönt att få starta igen, efter att blivit tvingade till uppehåll sedan december. 

Ber om ursäkt till mannen min redan nu, för mina eventuella utbrott och sura miner. Men vi vet båda att det är värt det om vi lyckas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar