onsdag 16 januari 2013

Snart ledig!

Idag känner jag att ett lugn har dragit över mig. Kan vara för att den intensiva tiden med skolan snart är överstökad, och att jag snart är lite ledig. Ska helt klart köra på lite återhämtning i helgen.

Var bjudna på kalas denna helgen, men vi valde att tacka nej. Dels för att jag inte orkar med det just nu och dels för att det varit så mycket med jobb och skola de senaste två veckorna, har inte varit ledig en enda dag sedan året startade. 

Funderar på om vi ska köra en sväng till svärföräldrarna och hälsa på i helgen, är länge sedan vi var hos dem nu. Så samvetet börjar göra sig påmint. Och sen är det ju aldrig fel att bli bjuden på middag, istället för att själv stå och laga den. 

Nu ska jag dock fortsätta att fixa lite småsaker till skolan, så att jag sedan kan komma i säng. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar