måndag 28 januari 2013

Imorgon sker det

Nu är det snart tid för min operation. Ringde till preoperativa avdelningen för en stund sen och fick tiden. Så imorgon kl 8.15 är det tid för mig att bli sövd och bli av med polypen. 

Känns ganska overkligt att det är tid redan imorgon, men samtidigt helt underbart. Tänk att något äntligen skulle ske till vår fördel. Att jag "bara" behövde vänta en månad istället för tre!

Har dessutom redan förberett det mesta inför morgondagen, har sjukskrivit mig resten av veckan, tvätta kläder till imorgon (ska vara rena kläder på morgon), anmält förhinder till möten som jag skulle varit på imorgon och fixat transport - mannen min kör mig in (och hem) och väntar på sjukhuset medan jag är sövd och opereras.

Det som är kvar att fixa är: Duscha, både ikväll och imorgon, Fasta från 24.00, Plocka ihop bankkort, Id-kort och högkostnadskort, Fixa ett urinprov att ha med mig in på morgonen. 

1 kommentar: