lördag 26 januari 2013

En energikick

Efter att ha jobbat hela dagen (12,5 h) så var det skönt att få komma hem. Väl hemma fick jag en liten energikick, som resulterat i att jag har rengjort spisen, micron, fläkten och kalkat av kaffekokaren. Och det är bara att erkänna att det var på tiden det blev gjort. 

Dagen har flytet på bra, blev en bättre dag på jobbet än vad jag hoppats - vilket gjorde att tiden gick så mycket snabbare med. 

Nu ska jag dock försöka varva ner, ny arbetsdag imorgon med. Sen börjar en ny vecka, med skola på måndag och operation på tisdag. Måste bara komma ihåg att ringa preoperativa avdelningen på KK på måndag för att få tiden jag ska vara hos dem på tisdag. LÄNGTAR! Snart är denna paus i vår resa över, snart får vi börja med nästa försök. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar